راهنمای استفاده از پروفایل کاربری

 

نحوه ثبت نام در دوره‌ها :

اگر قبلا در سایت عضو نشده اید یکی از دوره های موجود در وب سایت را مد نظر قرار داده و وارد صفحه معرفی آن دوره شوید. با دکمه ثبت نام آنلاین مواجه می شوید که از این طریق می توانید عملیات ثبت نام را انجام دهید(دقت داشته باشید که از طریق دکمه های ثبت نام موجود در صفحات دوره شما تنها در وب سایت ثبت نام می کنید و تا زمانی که اقدام به پرداخت وجهی نکنید هزینه ای بابت ثبت نام از شما اخذ نمی شود و دکمه های ثبت نام آنلاین برای سهولت شما در صفحات دوره ها قرار گرفته است. بعد از زدن دکمه ثبت نام آنلاین در یکی از دوره ها شما وارد صفحه ثبت نام می شوید که ظاهری شبیه این دارد.

 

 شما هنوز درسی خریداری نکرده اید اما به پروفایل کاربری در سایت ما دسترسی دارید. در صورتی که بخواهید می توانید با همان پروفایل کاربری تان وارد صفحات دوره ها شوید و یکی از دوره ها را انتخاب کرده و تا مرحله پرداخت نهایی پیش رفته و عملیات ثبت نام را انجام دهید.

نحوه ورود و استفاده از پروفایل کاربری :

برای ورود به پروفایل کاربری تان ابتدا از منوی سمت چپ سایت روی دکمه ی "ورود/ثبت نام" کلیک کنید یا می توانید از منوی پروفایل کاربری  وارد این قسمت شوید :

 

بعد از زدن این دکمه به صفحه ای مشابه صفحه زیر هدایت می شوید که لازم است نام کاربری و پسوردی که هنگام ثبت نام داشته اید را وارد کنید تا وارد شوید :

بعد از اینکه مراحل ثبت نام را پیش رفتید ، حال نوبت به استفاده از پروفایل کاربری می رسد. در حال حاضر پس از ثبت نام ، حساب کاربری شما فعال شده است و امکان ورود به پروفایل کاربری مهیا شده که در عکس زیر صفحه اولیه ورود به پروفایل کاربری را مشاهده می کنید.

اما تا زمانی که صورتحساب دوره برای شما نهایی نشده باشد و در وضعیت تکمیل صورتحساب قرار نگرفته باشد ، ثبت دوره ای برای شما انجام نشده است و طبیعتا به محتوای دوره ها دسترسی ندارید اما پروفایل شما ساخته شده است ، در بدو ورود به حساب کاربری با همچین منویی مواجه می شوید :

 

 

اگر پرداخت شما تمام و کمال تکمیل شده است و یک هفته از تسویه حساب شما گذشته است اما هنوز دوره ای در پروفایل خود مشاهده نمی کنید ، حتما مراتب را با موسسه در میان بگذارید تا اختلال در روند تسویه بررسی شود و تمامی چک ها ، پرداخت های آنلاین و یا کارت به کارت های شما بررسی و وضعیت تسویه حساب بازنگری شود تا ثبت دوره نهایی گردد. برای بررسی این موضوع می توانید از قسمت مالی در منو ، میزان پرداختی های خود و تاییدیه آن ها را بررسی کرده و حتی فاکتور خرید دوره خود را دانلود و دریافت نمایید .

برای مثال همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در قسمت مالی این پروفایل ، ثبت دوره گرافیک در وضعیت تکمیل شده قرار دارد و بدین معناست که مبالغ پرداختی شما کامل بوده و صورتحساب تکمیل شده است و شما قابلیت دانلود فاکتور خرید دوره را نیز طبق راهنما خواهید داشت.

اما اگر در قسمت مالی پروفایل شما ردیفی وجود نداشته باشد یا وضعیت آن در انتظار تایید یا ناقص باشد ، یعنی مشکلی در فرایندهای مالی شما وجود دارد که نیاز است از طریق تعامل با موسسه ، مشکل را در میان بگذارید.

 

حال که صورتحساب شما تکمیل شده است و ثبت دوره برای شما انجام شده است ، اگر به منوی دوره ها بروید ، میتوانید محتوای آفلاین و انلاین دوره ها را مطابق با راهنمای تصویری زیر در این دو بخش مشاهده نمایید :

 

 

 

 

لازم به ذکر است ، لزوما تمامی کاربران محتوای مولتی مدیا دوره های مجازی را در پروفایل شان ندارند و تنها کاربرانی که هنگام ثبت نام از بین دو شیوه مشاهده آنلاین یا بسته مجازی ، مشاهده آنلاین را انتخاب کرده باشند به بخش محتوای مشاهده دوره مجازی دسترسی دارند.

اما بخش فایل های کلاس های آنلاین (قسمت دوم تصویر بالا) برای هر دو گروه ثبت نامی مهیا می باشد و هر جلسه کلاس آنلاین نهایتا تا سه روز بعد از برگزاری کلاس آنلاین در پروفایل شما بارگذاری و قابل مشاهده و دانلود می باشد.

محیطی که مشاهده می کنید پروفایل کاربری شما می باشد که در این پروفایل به محتوای دروس دسترسی همیشگی دارید.

از اطلاعیه ها و اخبار مطلع می شوید.در جریان تخفیفات دروس قرار گرفته و عضو باشگاه مشتریان نوین دانش پژوهان می شوید.

 

 مشاهده و مطالعه سرفصل های مولتی مدیا :

کاربرانی که شیوه ثبت نام مشاهده آنلاین را برای بسته های مجازی انتخاب کرده باشند بعد از زدن بر روی دکمه های مشاهده سرفصل های دوره به صفحه ای مشابه صفحه زیر هدایت می شوند که با کلیک بر روی هر یک از سرفصل ها ویدیو مربوطه به همان بخش را مشاهده می کنند و لازم است حتما گزینه مطالعه کردم را در پروفایل کاربری انتخاب نمایند که نشان دهد سرفصل ها را مطالعه کرده اند. (ویژه سایت هایی که نیاز به امتحان پایانی و مدرک پایان دوره می باشد).

 

 برگزاری آزمون :

دوره هایی که نیاز به آزمون پایان دوره دارند در منوی دوره های مجازی ، قسمت مشاهده سرفصل های دوره ، قابل رویت هستند و از طریق زدن بر روی دکمه آزمون مربوطه وارد صفحه آزمون می شوید. دقت داشته باشید بعد از آمادگی کامل شرکت در دوره بر روی آزمون کلیک نمایید وگرنه در صورت ورود به آزمون و سپس خروج از آن نمره صفر برای آزمون شما لحاظ می شود. 

 

و به ترتیب عکس پیش رو ، اقدام به انجام آزمون مورد نظر و جواب دادن به سوالات می کنید و در نهایت بعد از رد کردن تمامی سوالات دکمه اتمام آزمون را می زنید :

بعد از برگزاری آزمون ، لازم است از طریق تماس با واحد پشتیبانی و آموزش ، انجام آزمون مربوطه را اطلاع رسانی فرمایید تا پیش نیازهای لازم از شما اخذ شود و بعد از بررسی با موفقیت آزمون ، اتمام دوره شما اعلام شود و بسته به اینکه در کدام یک از وب سایت های مجموعه ثبت نام کرده باشید اقدام به دریافت مدرک پایان دوره نمایید. (سایت dpe.ac ، شما فقط مهارت آموزی و یادگیری دوره دارید و مدرکی در پایان دوره دریافت نمی کنید).

 

در صورتی که در خواستی داشته باشید (درخواست فنی ، آموزشی ، مالی و فروش و یا شکایت و انتقادات) از منوی درخواست های پشتیبانی اقدام می کنید. همچنین می توانید وضعیت ارسال دوره را نیز از پروفایل کاربری تان مشاهده کنید.

 

در صورتی که هنوز مشکلی در ورود یا استفاده از پروفایل کاربری داشتید می توانید هر روز از ساعت 10 الی 19 با شماره 03136001070 تماس حاصل فرمایید.