مدیریت حرفه ای کسب و کار (MBA) و مدیریت عالی کسب و کار (DBA)

 

مدیریت ارشد کسب و کار MBA 

مدیریت ارشد کسب و کار mba یکی از شاخه های علم مدیریت می باشد که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده و اکثرا بعد از دریافت   مدرک در رشته های مهندسی یا حتی پزشکی برای اخذ مدرک مدیریت کسب و کار اقدام می نمایند و این امر به این دلیل است که برای تفکر مدیریتی در  رشته خود نیاز به یادگیری مهارت های مدیریتی می باشند.

 

معرفی دوره مدیریت کسب و کار mba

رشته مدیریت کسب و کار mba از اوایل دهه 90 به صورت چشمگیری مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.
در اوایل ظهور این رشته در ایران ابتدا فقط در دانشگاه وجود داشت؛ به دلیل وجود مشکلات و سختی های تحصیل در دانشگاه های ایرانی، از جمله زمان زیادی که برای اخذ مدرک mba  سپری می کردند، مخاطبان این دوره به فکر دریافت مدرک mba  وزارت علوم از موسسات افتادند.

دانش پژوهان به عنوان برند اول آموزش مجازی در سطح کشور، رشته مدیریت کسب و کار mba با مدرک وزارت علوم را ارائه می دهد. این مجموعه برای با بهره گیری از بهترین اساتید مدیریت کسب و کار mba بهترین کیفیت تدریس را در اختیار دانش پذیران خود قرار می دهد.

مزیت های دوره mba 

  1. برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری
  2. ارائه مدرک پایان دوره وزارت علوم
  3. زمان شروع تا پایان یک ساله ( یک سوم زمان اخذ مدرک در دانشگاه)
  4. تدوین و طراحی سرفصل ها بصورت حرفه ای، کاربردی و مهارت محور

 

مخاطبین دوره mba

مخاطبان دوره mba را می توان عموم کسانی که در هر رشته با هر مدرکی دانست اما به طور کلی به 4 زیر تقسیم بندی می شوند:

  • دوره مدیریت کسب و کار mba  مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت می باشد.
  • مدیران و کارکنان دپارتمان توسعه کسب و کار و توسعه تحول
  • بناینگذاران و مدیران شرکت های استارت آپی در حال رشد
  • مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان

 

سرفصل های دوره مدیریت کسب و کار mba 

  1.  شخصیت کارآفرینانه  :            
    عزت نفس و اعتماد به نفس  / فن بیان و سخنوری / هوش هیجانی (1 و 2)
  2.  بازاریابی:
    بازاریابی در توسعه کسب و کارهای محلی / بازاریابی آنلاین / بازاریابی دیجیتال / بازاریابی خدمات / بازار و بازار سازی / تجارت الکترونیک /مدیریت بازاریابی
  3.  تبلیغات و برندسازی
    تبلیغات / اصول و مبانی تبلیغات و مدیریت تبلیغات تجاری / روابط عمومی و تبلیغات / برندسازی سازمانی / اصول برندسازی
  4.  فروش
    فروش حرفه ای / فروش یک دقیقه ای / مدیریت ارتباط با مشتری (crm) /
    فنون مذاکره  / هوش خیابانی / زبان بدن و رفتارشناسی / تکنیک های فروش
  5. راه اندازی کسب و کار و مدیریت آن : 
    بیزینس پلن و بیزینس مدل نویسی / سفری از کارمندی به کارآفرینی / راه اندازی قدم به قدم کسب و کار آنلاین / کارآفرینی و ایجاد کسب و کار / موفقیت و زنجیره تحول سازمانی

 

شرایط شرکت در دوره مدیریت کسب و کار mba 

از مهم ترین شرایط شرکت در دوره مدیریت کسب و کار داشتن مدرک دیپلم می باشد. از ذیگر شرایط شرکت در این دوره داشتن کامپیوتر برای اجرای دی وی دی ها می باشد.
هم چنین برخورداری از اینترنت برای شرکت در آزمون پایان دوره ام بی ای از شرایط دیگر شرکت در دوره مدیریت کسب و کار می باشد.

 

هدف دوره مدیریت کسب و کار mba

هدف دوره مدیریت کسب و کار ام بی ای ارتقاء نیرو انسانی به عنوان مدیر خلاق درآینده می باشد. یک مجموعه کارآمد و موفق متشکل شده از منابع انسانی حرفه ای و دلسوز می باشد اما منابع انسانی می بایست توسط یک مدیرمدبر رهبری شود.

 

دوره مدیریت کسب و کار  mba با مدرک وزارت علوم

دوره مدیریت کسب وکارام بی ای با مدرک وزارت علوم فرصتی عالی برای کسانی که نیاز به اخذ مدرک وزارت علوم دارند اما زمان کافی برای مراجعه به کلاس های حضوری دانشگاه را ندارند.
موسسه دانش پژوهان با کسب مجوزات از وزارت علوم مدرک این مرکز را پس از اتمام دوره و انتخاب در آزمون به دانش آموختگان دوره مدیریت کسب و کار ارائه می دهد.

 

ثبت نام دوره مدیریت کسب و کار mba   

برای ثبت نام در دوره مدیریت کسب و کار دانش پژوهان کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. یا بر روی لینک ثبت نام کلیک نمائید. قبل از ثبت نام دوره مدیریت کسب و کار mba  می توانید با کلیک بر روی لنک مشاوره رایگان سوالات خود را با مشاورین مجموعه درمیان بگذارید.
لازم به ذکر است برای ثبت نام دوره مدیریت کسب و کار mba  لازم به پرداخت هیچگونه مبلغی وجود ندارد.

 

اهمیت دوره ام بی ای و ضرورت شرکت در آن

مدیریت کسب و کار از گذشته بسیار حائز اهمیت بوده امروزه این موضوع با پیچیدگی وچالش های بیشتری در ارتباط است. از این رو رشته مدیریت کسب و کار امی بی ای برای تربیت مدیران با سواد برای رو به رویی با این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

دستاوردهای دوره جامع مدیریت کسب و کار

با فرا گرفتن آموزش های این دوره کسب و کار خود را با مدیریت اصولی پیش برده و زمینه ساز موفقیت شما در این دوره می شود.

از دیگر دستاوردهای دوره ام بی ای می توان به اصلاح فرآیند تولید اشاره نمود اولین مهم این موضوع می توان به کاهش هزینه ها در مصرف بهینه مواد اولیه اشاره نمود. از موارد دیگر به اصلاح بسته بندی و عرضه اشاره نمود که نتیجه آن کاهش قیمت ها به صورت چشم گیری می باشد.

 

چه کسانی به صورت مجازی در دوره ام بی ای شرکت می کنند

دانشجویان که وقت آزاد برای کلاس های حضوری نداردند.
مدیرانی که مشغله زیادی دارند و زمان کافی برای شرکت در کلاس های حضوری ندارند.

 


 

معرفی دوره مدیریت عالی مدیریت کسب وکار


دوره مدیریت عالی کسب وکار دی بی ای مناسب برای مدیرانی است که نیاز ویژه ای برای تغییرات در سیستم مدیریت مجموعه خود دارند. مدیریت کسب و کار دی بی ای سبب افزایش دانش مدیریت از سطح حرفه ای به فوق پیشرفته می شود و به همین دلیل برای مدیرانی مناسب است در فکر تغییر سیستم سنتی مدیریتی خود به سیستم مدیریتی که امروزه می طلبد تغییر دهند.
دوره دی بی ای بالاترین سطح مدیریت عالی کسب و کار می باشد که با گذراندن این دوره شما در عالی ترین سطح مدیریت قرار می گیرد و به عنوان یک مدیر با سطح دانش کامل به مدیریت خواهید پرداخت. دوره دی بی ای، شما را برای رسیدن به اهداف خود سوق می دهد چه برای کار به صورت فردی برای کسب و کار خود یا حتی کاردر مجموعه های بزرگ.

 

مزایای شرکت در دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA

 

مزیت شرکت در دوره DBA بسیار زیاد می باشد اما به طور کلی می توان به چند مورد آن اشاره نمود:

  • دریافت گواهی مدیریت کسب وکار 
  • بازار کار بسیار مناسب به عنوان مدیر ارشد شرکت ها
  • آشنایی با روش های تحقیق پیشرفته 
  • کسانی که کسب و کار خود را دارند پس از این دوره به صورت کاملا اصولی و دید باز می توانند به کسب و کار خود رونقی بیشتری دهند.

 

مخاطبان دوره DBA

مخاطبان دوره DBA افرادی خاص با سطح سواد بسیار بالا می باشند اما در ادامه به طور کلی این افراد را در چند دسته تقسیم بندی کرده ایم:

  • دارندگان مدرک mba
  • دارندگان مدرک مدیریت کسب وکار
  • مدیران ارشد شرکت ها و سازمان ها

 

دوره غیرحضوری dba

دوره غیرحضوری دی بی ای یا دوره مجازی دی بی ای یکی از ویژگی های دوره های موسسه دانش پژوهان که این امکان را به فراگیر می دهد که بدون حضور فیزیکی، به صورت پاره وقت به آموزش بپردازد. دوره دی بی ای که به صورت پکیج ویدوئو آموزشی تهیه شده است.
 یکی از دلایلی که افراد زیاد این موسسه را انتخاب می کند دوره غیرحضوری دی بی ای می باشد زیرا برای اخذ مدرک دی بی ای از دانشگاه می بایست زمان زیادی را صرف کرد اما در صورتی که با دوره غیرحضوری موسسه دانش پژوهان در کمترین زمان مدرک دی بی ای را اخذ نمائید.

 

مدرک dba مورد تایید وزارت علوم

مدرک دی بی ای مورد تایید وزارت علوم از مهم ترین ویژگی های بارز موسسه دانش پژوهان است. این مدرک به فارغ التحصیلان این رشته پس از پایان دوره اعطا می شود. این مدرک از لحاظ اعتبار کاملا معتبر است زیرا هر دو مدرک ارائه شده زیر نظر وزارت علوم می باشد.
با مدرک مورد تایید دی بی ای وزارت علوم امکان مهاجرت به سایر کشورها با بورسیه تحصیلی وجود دارد. 

نمونه گواهینامه پایان دوره DBA

در ادامه عکس نمونه گواهینامه پایان دوره DBA موسسه دانش پژوهان را مشاهده می نمائید. بعد از قبولی در آزمون پایان دوره این گواهینامه به شما اعطا می گردد. این مدرک قابل استعلام است همچنین برای مهاجرت می توانید گواهینامه پایان دوره DBA را ترجمه کنید برای این کار می بایست با اصل مدرک به وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه مراجعه نمائید.

 

گذراندن دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA چقدر زمان می برد؟

 

دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA به صورت 12 ماه زمان بندی شده است. این بدان معناست ثبت نام کنندگان در این دوره می توانند مدرک DBA را در یک سال اخذ نمایند. این دوره به صورت 960 ساعت آموزش آفلاین تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.
معمولا اخذ مدرک دی بی ای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بین یک الی دو سال طول می کشد.

 


استعلام اعتبار آموزشگاه دانش پژوهان عالی قاپو

  •  دانش پژوهان یک موسسه مجاز وزرات علوم تحقیقات و فناوری است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت وزرات علوم تحقیقات و فناوری) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

  • برای استعلام مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی شعبه دانش پژوهان عالی قاپو بر روی این لینک (سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی) کلیک کنید.

  • دانش پژوهان عالی قاپو دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

 

جلسات دوره

  • محمدرضا اشتری مهارت آموز دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار