مدیرحرفه ای بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی

  • من یک بازاریاب حرفه ای هستم
  •  من یک کارآفرین هستم.
  •  من یک فروشنده ی حرفه ای هستم.
  •  من یک دانش آموز هستم.
  •  من در بازاریابی دیجیتال فعال هستم.
  •  من یک مدیر هستم.
  •  من در کار IT یک حرفه ای هستم.
  •  من در امر منابع انسانی یک فرد حرفه ای هستم.
  • دیجیتال مارکتینگ چه کمکی به من می تواند بکند؟

باید بگوییم امروزه بیش از 600 شغل در دنیا از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند و قطعا شغل کنونی یا آینده ی شما یکی از این 600 شغل خواهد بود. بنابراین دیر یا زود به این مهارت نیاز پیدا خواهید کرد.

در دنیایی که همه علی الخصوص رقبای شما تمام مشتریان آنلاین و درآمدشان را چندین برابر می کنند اگر شما دیجیتال مارکتینگ بلد نباشید از بازار رقابت جا خواهید ماند.

در نظر بگیرید که یک کاربر اینستگرام به طور میانگین 190 دوست دارد که 12% از آنها پست های شما را میبینند، یعنی یک پیام شما، 15 بار توسط کاربران دیده میشود.حالا تصور کنید که تعدادی از آنها پیام شما را لایک کنند و به اشتراک بگذارند و دوستانشان نیز همین کار را انجام دهند.فوق العاده است نه؟

با بازاریابی دیجیتال شما میتوانید مشتریان و دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا فعالیت داشته باشند، از سایت شما بازدید کنند، درباره ی محصولات و خدماتتان مطالبی بخوانند، آنها را ارزیابی کنند، خریداری کنند و بازخوردی از آن ارائه کنند که در بازار شما قابل دیدن باشد.پس دیجیتال مارکتینگ بعنوان یک بال تبلیغات خوب، در زمانی نه چندان طولانی، به شما کمک میکند تا مشتریان خود را زیادتر کنید.

برطبق آمار سایت Internet World Stats ، تعداد افرادی که در رسانه های اجتماعی به صورت روزانه عضو میشوند همانند یک انفجارند. بیشتر از 40% جمعیت کل دنیا امروزه ارتباطات اینترنتی دارند. این آمار در سال 1995 برابر با 1% بود. علاوه بر این، زمانی که در شبکه های اجتماعی صرف میشود نیز رشد داشته است.جالب است بدانید که بیشتر کاربران اینترنتی ، ایرانی هستند

به همین دلیل مشاغل وابسته به اینترنت در کل دنیا رشد سرسام آوری داشته اند و این باعث ایجاد یک فشار اضافی برای استعداد پروری دیجیتال مارکتینگ شده است.

شما مالک هر کسب و کاری باشید باید یاد بگیرید چگونه هر گونه اقدام و حرکتی را تحلیل کرده و از آن در بازاری که مشغول به فعالیت هستید بهره بگیرید.

حدود 2/3 الی 3/4 از کسب و کارها هنوز برنامه ی دیجیتال مارکتنیگ مدونی برای کسب و کارشان ندارند در این دوره شما یاد می گیرید برنامه ی دیجیتال مارکتینگ بلند مدت و کوتاه مدت برای کسب و کارتان داشته باشید.

  •  اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار آنلاین یا راه اندازی سایت باشید
  • بخواهید محصولتان را در فضای آنلاین بفروشید
  •  بخواهید مشتریان بیشتری داشته باشید یا به دنبال سود بیشتر باشید
  •  یک آژانس تبلیغاتی باشید
  •  یک کسب و کار سنتی داشته باشید و بخواهید آن را مجازی کنید
  •  بدنبال گسترش مهارت ها و فرصت شغلی برای خودتان باشید

دوره ی دیجیتال مارکتینگ مختص شماست.

 
مزایای گذراندن دوره ی از صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ در دانش پژوهان

  • اینترنت راحت تر و سریع تر شما را به مشتریانتان وصل می کند و دیجیتال مارکتینگ راه آن است
  •  نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به واقعی با دیجیتال مارکتینگ بیشتر است
  •  پول جیب شما را بیشتر پس انداز می کند هزینه ی بازاریابی دیجیتالی یک دهم بازاریابی به روش سنتی است.
  •  با یادگیری مهارت های بازاریابی آنلاین می توانید در لحظه به مشتریانتان خدمات رسانی کنید
  •  تمام کاربران گوشی های موبایل می توانند مخاطب شما باشند
  •  سطح درآمدی بالاتری خواهید داشت
  •  نرخ بازگشت سرمایه ی بیشتری از کمپین هایتان خواهید داشت
  •  یک قدم جلوتر از رقبا خواهید بود
  •  با شرکت های خیلی بزرگ توان رقابت پیدا می کنید
  •  برای اینترنت اشیا آماده می شوید

"بازاریابی دیجیتال محیط خوبی است، برای من شبیه به یک پل میماند.پلی که همه ی آموخته های من را در مهندسی به هم متصل میکند. این رشته دارای زمینه ی جذابی است و بهترین قسمت آن نه درمورد مهارت تحلیل است و نه تجربه. حتی یک فرد تازه وارد میتواند یک فرد باتجربه را شکست بدهد به شرط آن که فراتر از حد خودش فکر کند.تنها چیزی که یک بازاریاب دیجیتال را محدود میکند ، خلاقیتش است، دانش با استفاده از اینترنت میتواند به دست بیاید."

یکی از مزایای بازاریابی دیجیتال این است که میتواند از راه دور (فریلنسری) به کار گرفته شود و فرصت داشتن فرصت شغلی مستقل و آزاد را به شما میدهد

سرفصل های مدیرحرفه ای بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی

  • موفقیت و ثروت آفرینی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی دیجیتال
  • تدوین کمپین های تبلیغاتی
  • برند سازی دیجیتال
  • مذاکره و فروش موفق بر پایه نورو مارکتینگ
  • فتوشاپ طراحی بنر ، پوستر و کاتالوگ
  • فتوشاپ کارت ویزیت
  • فتوشاپ طراحی سایت
  • شاخص های کلیدی عملکرد ، نتایج کلیدی  و اهداف در بازاریابی دیجیتال (kpi-okr)
 

استعلام اعتبار آموزشگاه دانش پژوهان عالی قاپو

  •  دانش پژوهان یک موسسه مجاز وزرات علوم تحقیقات و فناوری است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت وزرات علوم تحقیقات و فناوری) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

  • برای استعلام مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی شعبه دانش پژوهان عالی قاپو بر روی این لینک (سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی) کلیک کنید.

  • دانش پژوهان عالی قاپو دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

 

جلسات دوره

  • طراحی سایت با وردپرس

  • موفقیت و ثروت آفرینی

  • دیجیتال مارکتینگ

  • بازاریابی دیجیتال

  • تدوین کمپین های تبلیغاتی

  • برندسازی دیجیتال 

  • مذاکره ی و فروش موفق بر پایه ی نورومارکتینگ و تبلیغات

  • فتوشاپ طراحی بنر پوستر و کاتالوگ

  • فتوشاپ طراحی کارت ویزیت

  • فتوشاپ طراحی سایت

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید