مدیریت حرفه ای طراحی مد و فشن

مد و فشن از موضوعات مهم و مورد توجه هنرمندان، ورزشکاران، افراد مشهور، جوانان، کودکان، زنان و مردان است، پس داشتن شغل در این زمینه به معنای داشتن درآمد بسیار خوب و پایدار است، البته این تعریف برای یک طراح لباس حرفه‌ای صدق خواهد کرد ، البته این صنعت یکی از حوزه هایی است که در کشور ما که کمبود متخصص در آن حس می شود.

متاسفانه به دلیل نبود این متخصصان و عدم تولید محصولاتی که بتواند پاسخگوی سلیقه ی جامعه باشد، شاهد ورود گسترده کالاهای خارجی و بعضاً نا مرغوب به داخل کشور هستیم. این موضوع علاوه بر خارج شدن ارز، سبب بیکاری و تعطیلی بسیاری از تولیدی ها و فعالان این عرصه شده است. به همین منظور موسسه دانش پژوهان تلاش می کند با برگزاری کلاس های طراحی مد و فشن قدم مثبتی در راه تربیت متخصصان کار آزموده  و حرفه ای بردارد.

 

کلاس های مد برای چه کسانی مناسب است؟
شما برای شرکت در دوره طراحی لباس احتیاج به دانش خاصی ندارید. شرط اول حضور در کلاس های طراح مد و فشن علاقه است.

در دوره آموزشی طراحی مد و فشن دانش پژوهان ، نکات مورد نیاز برای ارائه یک طراحی بی نقص را به شما می آموزیم و از این طریق می آموزید که طراحی مد و فشن را با سبکی منحصر به فرد انجام دهید.بنابراین برای کشیدن طرح ، حتما نباید از پیش یک طراح حرفه ای باشید، بلکه با گذراندن دوره طراحی مد و فشن دانش پژوهان می توانید یک طراحی و دیزاین ویژه و عالی را متناسب با هدف خود ایجاد کرده و از این طریق مشتریان و علاقمندان زیادی را برای طرح های خود داشته باشید.

در آخر دوره ی آموزشی مدیریت حرفه ای مد و فشن ، چه برای عزیزانی که قصد مهاجرت دارند و چه کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند بسیار پرکاربرد خواهد بود

هدف ما بهترین خروجی ها و حرفه ای ترین نتایج کاری ، پایان دوره آموزشی شما عزیزان است.

موفقیت شما هنرجوی عزیز ، تضمین موفقیت خانواده بزرگ دانش پژوهان خواهد بود.

 

استعلام اعتبار آموزشگاه دانش پژوهان عالی قاپو

 دانش پژوهان یک موسسه مجاز وزرات علوم تحقیقات و فناوری است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت وزرات علوم تحقیقات و فناوری) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
برای استعلام مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی شعبه دانش پژوهان عالی قاپو بر روی این لینک (سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی) کلیک کنید.
دانش پژوهان عالی قاپو دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.