مدیریت برندهای لوکس و فشن (LBM) و استراتژی های فروش

 

معرفی دوره مدیریت برند

ارتقاء برند یک مجموعه از اصلی ترین اهداف هر سازمانی است از این رو مدیریت برند بسیار حائز اهمیت می باشد. دوره مدیریت برند با سرفصل های که به روز تدوین شده است اطلاعاتی در رابطه با برندسازی، حفظ و مدیریت برند و ارتقاء آن به دانش پذیر اضافه می نماید.
دوره مدیریت برند به عنوان یک دوره مدیریت کسب و کار MBA نیز شناخته می شود و تأثیر بسازایی  در کسب و کار شما دارد.

 

مزایا دوره مدیریت برند

از مزایا دوره مدیریت برند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارائه مدرک پایان دوره مورد تأیید وزارت علوم
  • برگزاری دوره به صورت مجازی
  • آموزش ارتقاء برند
  • آشنایی با تکامل برند
  • آشنایی با مخاطب برند
  • آشنایی با نقاط قوت و ضعف برند

 

مخاطبین دوره مدیریت برند

مخاطبین دوره مدیریت برند از علاقمندان این رشته هستند تا مدیران از سطوح میانی تا ارشد سازمان ها مجموعه و شرکت هایی که حساب مخصوصی بر روی برندینگ خود بازکردند.
کارآفرین هایی که مرتب درحال توسعه کسب وکار می باشند. استارتاپ هایی که نیاز به برندسازی و جا دادن برند خود در تبلیغات هستند از دیگر مخاطبان این دوره می باشند.

 

سرفصل دوره مدیریت برند

  • چهار فصل بازاریابی          
  • فروش تجربه و خدمات در برند          
  • لوکس گرایی        
  • چند حسی بودن کالای لوکس  
  • مغز انسان و علم مدیریت     
  • ایجاد انگیزه و عاطفه          
  • تشریفات برند       
  • فرمان های برند سازی فصل 1          
  • فرمان های برند سازی فصل 2          
  • کهن الگو ها         
  • قهرمان درون       
  • سفر قهرمان درون 
  • پروداکت برند و ریسک تایپ ها         
  • تفاوت لوکس گرایی و مصرف گرایی   
  • لوکس- برند سازی- لاکچری 
  • قوانین انتی مارکتینگ         
  • مارکت لیدر- مارکتینگ قوی 
  • بازاریابی هشت پی کالا و خدمات        
  • چهار ای بازاریابی لوکس     
  • حوزه دیجیتال و فروش برند لوکس       
  • برسی تاریخچه موفقیت برندهای لاکچری           
  • معماری برند        
  • کمیابی و فراوانی برند های لوکس       
  • تاچ پوینت کالای لوکس        
  • بسط برند
  • قیمت گذاری کالای لوکس     
  • کانال های توزیع   
  • ارتباطات و تبلیغات
  • مدیریت سرمایه     
  • مدل های کسب و کار لوکس  
  • نکات تکمیلی برند های لوکس
  • اصول برند سازی  
  • ROI
  • نکات و مدیریت بازاریابی    
  • مدیریت استراتژیک- مارکتینگ استراتژیک       
  • تدوین مارکتینگ پلن

 

اهداف دوره مدیریت برند

  • آشنایی با اصول برندینگ و برندسازی
  • آشنایی با تبلیغات برند
  • آموزش تدوین مسیر برند
  • بایدها و نبایدهای برند

 

استعلام اعتبار آموزشگاه دانش پژوهان عالی قاپو

  •  دانش پژوهان یک موسسه مجاز وزرات علوم تحقیقات و فناوری است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت وزرات علوم تحقیقات و فناوری) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

  • برای استعلام مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی شعبه دانش پژوهان عالی قاپو بر روی این لینک (سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی) کلیک کنید.

  • دانش پژوهان عالی قاپو دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.