مدیریت حرفه ای کسب و کار (MBA) با رویکرد بازاریابی در فضای مجازی

 

مدیریت کسب و کار MBA  گرایش بازاریابی

 

 رشته مدیریت کسب و کار MBA گرایش بازاریابی یکی از انشعابات دوره مدیریت ارشد کسب و کار MBA می باشد. سرعت تغییر وضعیت در دنیای بازاریابی و تبلیغات بسیار زیاد است. به همین دلیل است که یک دوره MBA  بازاریابی در فضای مجازی می‌تواند شما را برای تطبیق با این سرعت و تغییرات آماده کند.

معرفی دوره مدیریت کسب و کار MBA گرایش بازاریابی  

 

 در طول مدت دوره مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی ، شما به علوم و تجاربی دست پیدا خواهید کرد که می‌توانید یک تیم کامل را در ایجاد و پیاده‌سازی استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات موفق هدایت کنید و بتوانید به بهترین شکل ممکن مخاطبان هدف خود را تحت تاثیر قرار دهید و در نهایت، به هدف و سودی که مد نظر خودتان یا سازمانتان هست دست یابید.

اساس و تمرکز این دوره، بر روی ایدئولوژی موثری است که باعث انگیزش اعضای تیم و انجام موثرتر وظایفشان می‌شود. در پایان این دوره، مهارت آموزان مهارت‌هایی به دست می‌آورند که برای موارد زیر آماده می‌شوند:

  • کار به عنوان سرپرستان بخش تبلیغات و بازاریابی و اطمینان از وجود استراتژی‌های بازاریابی عالی و کارآمد
  • انتخاب روش‌های بازاریابی مفید و موثر برای کمپین‌های فردی
  • انجام مطالعات و تحقیقات روی مشتریان و تحلیل داده‌های به دست آمده برای پیش‌برد طرح و برنامه و ایجاد استراتژی
  • همکاری با بخش فروش و کمک به دستیابی به حداکثر نرخ بازگشت سرمایه
  • ایجاد و پیاده‌سازی روش‌های بازاریابی مناسب وضعیت‌های مختلف بازار
  • ایجا استراتژی‌های قیمت‌گذاری رقابتی

 

مزایا گرایش بازاریابی مدیریت کسب و کار MBA

 

مسلما دوره گرایش بازاریابی مدیریت کسب و کار MBA برای افرادی که در زمینه بازاریابی و تبلیغات تجربه و پیشینه دارند، می‌تواند بسیار مفیدتر باشد.
 چون مهار‌ت‌هایی که در طول این دوره می‌آموزید، شما را برای مدیریت بخش بازاریابی و تبلیغات، راه‌اندازی یک شرکت بازاریابی و تبلیغات و خود اشتغالی آماده می‌کند. از جمله مهارت‌ها و مزایایی که در طول این دوره کسب می‌کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنعت تبلیغات در عصر جدید
 
در این دوره، به چالش‌های پیچیده مدیریت در این دوران اشاره می‌کنیم. در طول این دوره، مباحث مدل‌سازی خدمات‌رسانی نوین به مشتری، اصول معامله کردن و بستن قرارداد، طرح‌ریزی کمپین، رسانه‌های مدرن اجتماعی و تکنیک‌های تبلیغات پیشرفته را خواهید آموخت تا برای مقابله با شرایط دوران جدید آماده شوید.

شناخت رفتار مشتری و تحقیقات بازاریابی
‌ درک اینکه چرا یک مشتری تصمیم به خرید یک محصول خاص می‌گیرید و اینکه تبلیغات چه تاثیری بر این تصمیم می‌گذارند، از مهم‌ترین اصول بازاریابی و تبلیغات است.
 در طول این دوره با آموختن روش صحیح جمع‌آوری داده‌ها از طریق تحقیقات بازاریابی هدفمند در مورد مشتری و ترجیحات وی، بینش خاصی در این زمینه به دست می‌آورید.
 در واقع، در این دوره خواهید آموخت که هر دو طرف معادله بازاریابی و تحقیقات را حل کنید، یعنی هم یاد می‌گیرید به خوبی درک کنید که چه چیزی باعث می‌شود مشتری تن به خرید بدهد و چگونه باید سبک خرید و رفتار مشتری را بیاموزید.

استراتژی و طرح ‌ریزی پیشرفته بازاریابی
 طرح و برنامه تبلیغات یکی دیگر از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی محصولات است. استفاده صحیح و مناسب از روش‌های بازاریابی خاص مانند چهار P در فرمول استراتژی، می‌تواند باعث موفقیت کمپین تبلیغاتی در آینده شود.
 در این دوره، خواهید آموخت که چگونه از ارتباطات یکپارچه و منظم در بازاریابی از طریق طرح‌ریزی استراتژیک هدفمند استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر موثر در کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت پیش خواهند رفت.

 

مخاطبین دوره ام بی ای گرایش بازاریابی

مخاطبین دوره گرایش امی بی ای گرایش بازاریابی دسته های زیر تقسیم می شوند:

کسانی که به بازاریابی و ارتباط مستقیم با مشتری علاقه دارند.
دانشجویان یا فاارغ التحصیلان رشته ام بی ای
مدیران فروش و بازاریابی
کسانی که بازاریاب هستند و در فکر ارتقاء شغلی به مدیر بازاریابی هستند.
مدیران بازاریابی که نیاز به دریافت مدرک معتبر می باشند.

 

سرفصل دوره ام بی ای گرایش بازاریابی

  • هوش هیجانی (1 و 2)
  •  فنون مذاکره
  • بازاریابی دیجیتال
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازار و بازارسازی
  • اصول و مبانی تبلیغات و مدیریت تبلیغات تجاری
  • بازاریابی مدرن
  • روابط عمومی و تبلیغات
  • بازاریابی در توسعه کسب و کارهای محلی
  • برندسازی شخصی
  • زبان بدن و استایل ظاهری
  • بازاریابی عصبی
  • زبان بدن و رفتارشناسی
  • ارتباطات موثر با رویکرد nlp
  • تدوین کمپین های تبلیغاتی
  • تبلیغات
  • بازاریابی تلفنی
  • بازاریابی خدمات
  • برندسازی دیجیتال
  • موفقیت و ثروت آفرینی
  • استراتژی اقیانوس آبی
  • موفقیت در کسب و کار
  • بازاریابی تلفنی
  • شاخص های کلیدی عملکرد ، نتایج کلیدی و اهداف در بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی خرده فروشی

 

آینده شغلی دوره MBA گرایش بازاریابی

همه شرکت‌ها و سازمان‌ها به فارغ التحصیلان دوره MBA گرایش بازاریابی نیازدارند، بنابراین افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند همیشه تقاضا و اولویت بالاتری دارند.
 افرادی که این دوره را میگذرانند، می‌توانند نه تنها در موسسات و سازمان‌های تبلیغاتی و صنعتی، بلکه همچنین برای مجلات، تلویزیون، روزنامه‌ها و وبسایت‌ها نیز کار کنند. وقتی علم و توانایی خود را افزایش دهید، هیچ بن‌بست و محدودیت شغلی‌ای نخواهید داشت.

البته مسلما می‌دانید که همراه با مهارت و توانایی زیاد، مسئولیت زیاد هم می‌آید. در شغل‌های تبلیغاتی،‌ چه مدیریت و چه غیر مدیریتی، باید ساعت‌های زیادی کار کنید، معمولا ۴۵ الی ۵۰ ساعت در هفته. اما از طرف دیگر، از حقوق بالا برخوردار خواهید بود به خصوص شمایی که دوره ی MBA را گذرانده اید.

مدیر بازاریابی

شخصی است که بازاریابی محصولات را برای یک شرکت مدیریت می‌کند. این افراد معمولا مسئول یک یا چند محصول هستند. مدیران بازاریابی باید خلاق و پر تلاش بوده و همیشه استراتژی‌های خلاقانه برای بازاریابی محصولات داشته باشند.

مدیر تبلیغات

این مدیر، فقط مسئول تبلیغات و معرفی محصول است. برای انجام این شغل، شما باید درک خوبی از بازار داشته باشید، بدانید کدام استراتژی‌های تبلیغاتی بیشترین تاثیر را دارند و باید انتخاب‌های هوشمندانه‌ای در مورد استراتژی‌ها داشته باشید.

مامور روابط اجتماعی

این شخص، مسئول حفظ روابط با مشتریان، درک اینکه مشتریان چه می‌خواهند و جذب آن‌ها می‌باشد. این افراد، در واقع واسطه‌های بین مشتریان و تیم توسعه محصول هستند.

مدیر بخش یا شرکت

این افراد، معمولا مسئولیت انجام وظایف کسب و کاری، طرح‌ریزی استراتژیک و اطمینان از استفاده مفید و موثر از منابع شرکت را بر عهده دارند.
از همین امروز می‌توانید با ثبت‌نام در دوره MBA گرایش بازاریابی ، می‌توانید مسیر خود برای کسب تجربه و رسیدن به موفقیت در آینده روشن این رشته را آغاز کنید.

 

آمادگی برای اشتغال در موقعیت‌های شغلی سطح بالا و مدیریتی

آمارهای سراسری، بیان می‌کنند که تا سال ۲۰۲۲ انتظار می‌رود شغل‌های مدیریت بازاریابی و تبلیغات تا ۱۲ درصد رشد کنند. افرادی که این رشته را گذرانده اند، مسلما نسبت به بقیه افراد تقاضا و اولویت بالاتری دارند. مهارت‌هایی که در این دوره می‌آموزید شما را کاملا از هم‌سطحان خود مجزا می‌کند.

این دوره شما را برای تعداد زیادی از موقعیت‌های شغلی که در سال‌های آینده به وجود می‌آیند یا همین الان هم وجود دارند، آماده می‌کند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تحلیل‌گر بازاریابی
  • مدیر یا رئیس بخش بازاریابی
  • مدیر برند

 

استعلام اعتبار آموزشگاه دانش پژوهان عالی قاپو

  •  دانش پژوهان یک موسسه مجاز وزرات علوم تحقیقات و فناوری است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت وزرات علوم تحقیقات و فناوری) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

  • برای استعلام مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی شعبه دانش پژوهان عالی قاپو بر روی این لینک (سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی) کلیک کنید.

  • دانش پژوهان عالی قاپو دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

 

جلسات دوره

  • موفقیت و ثروت آفرینی

  • دیجیتال مارکتینگ

  • تدوین کمپین های تبلیغاتی

  • دوره برندسازی دیجیتال

  • بازایابی مدرن

  • زبان بدن و استایل ظاهری

  • بازاریابی عصبی

  • ارتباط موثر با رویکرد nlp

  • بازاریابی تلفنی

  • استراتژی اقیانوس آبی

  • موفقیت در کسب و کار

  • تجارت الکترونیک

  • محمدرضا اشتری مهارت آموز دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار