مدیریت حرفه ای کسب و کار mba + طراحی معماری و دکوراسیون داخلی

 

دوره مدیریت کسب و کار MBA و طراحی داخلی دکوراسیون داخلی

 

مهارت آموزان رشته‌ی دکوراسیون و طراحی داخلی این توانایی را دارند تا بتوانند طراحی داخلی و دکوراسیون را برای منازل مسکونی و تجاری از صفر تا صد انجام دهند. چیزی که اهمیت زیادی دارد این است که توانایی و مهارت بالای شما در این زمینه برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر کافی نیست، و از طرف دیگر  بازار کار این رشته هم مانند سایر رشته‌های دیگر در کشور، تقریبا اشباع شده است.

 پس باید به دنبال راه‌حلی باشید تا در رشته‌ و حرفه‌ی مورد علاقه‌ی خود که ممکن است رقیب‌های زیادی هم داشته باشید، موفق شوید و پیشرفت کنید. تنها مزیتی که شما را از رقیبان‌تان مجزا می‌کند، یاد گرفتن مهارت‌های مدیریتی است. مهارت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا راه‌اندازی کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، تبلیغات، بازاریابی و ... را یاد بگیرید تا در بازار رقابتی فعلی موفق باشید.

در دوره مدیریت کسب و کار mba، به شما کمک می‌شود تا این مهارت‌های مدیریتی یاد بگیرید. و دوره دکوراسیون و طراحی داخلی جامع برای کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و یا اینکه قصد دارند در این زمینه کسب و کار خودشان را شروع کنند ، مناسب است.

 

مزیت‌های دوره های mba  و دکوراسیون و طراحی داخلی

 

برای شروع کسب و کار شخصی خودتان لازم است تا برای کسب و کارتان برنامه و پلن مشخص کنید که قرار است کسب و کار شما به چه هدفی برسد، بیشتر در چه زمینه‌هایی فعالیت داشته باشید، میزان درآمد شما چقدر باشد و خیلی از سوالات دیگر در این زمینه که به شما کمک می‌کنند تا از ابتدای کار و قبل از شروع کردن کسب و کارتان آینده و اهداف آن را مشخص کنید و با برنامه‌ریزی به همه آنها دست یابید.

  1. بیزینس پلن و یا طرح کسب و کار، تکنیک‌های خاص خود را دارد و هر کسی نمی‌تواند به تنهایی آن را بنویسد و نیاز به آموزش دارد، در این دوره شما به طور کامل آموزش می‌بینید و یاد می‌گیرید که چگونه یک بیزینس پلن حرفه‌ای بنویسید و آینده کسب و کارتان را تضمین کنید. 
  1. نکته بسیار مهم برای همه کسب و کارها، تبلیغات و بازاریابی است. چه به صورت فیریلنسری فعالیت می‌کنید و یا یک شرکت دکوراسیون و طراحی داخلی داررید،‌ لازم است که دیده شوید و کسب و کارهای دیگر که در این زمینه و یا در حوزه‌های مختلف کار می‌کنند با شما آشنا شوند. هرچه بیشتر دیده شوید احتمال گرفتن پروژه‌های بیشتر برای شما بیشتر می‌شود و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت. برای این منظور باید از بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم. تبلیغات بخشی از بازاریابی است و روش‌های زیادی برای بازاریابی و تبلیغات وجود دارد. آیا شما می‌دانید بهترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی برای رشته شما یعنی دکوراسیون و طراحی داخلی چیست؟ در این دوره ها شما با این روش‌ها آشنا می‌شوید و با به کارگیری آن‌ها در کسب و کارتان موجب پیشرفت و بهبود عملکرد‌تان می‌شوید. در واقع این روزها بهترین روش‌ها آن‌هایی هستند که با صرف هزینه‌ی کمتر، بیشترین و بهترین نتیجه را برای شما داشته باشند.  
  1. به عنوان یک طراح داخلی شما باید بدانید که در هر جلسه و و هر ملاقات تان با افراد مختلف زبان بدن‌تان چگونه باشد. زبان بدن در واقع حرکت‌های اندام مختلف شما اعم از دست‌ها، پاها، چشم ها، نحوه نشستن و راه رفتن و ... است که به طور غیر مستقیم منظور شما را به مخاطب‌تان می رساند. با یادگیری تکنیک‌های زبان بدن و رفتارشناسی، نه تنها می‌توانید بهتر و موثرتر منظور خود را به دیگران منتقل کنید، بلکه به راحتی می‌توانید منظور طرف مقابل تان را در مذاکره ها و جلسه ها به خوبی متوجه شوید و مذاکره را به نفع خود به پایان برسانید تا بتوانید پروژه‌های بیشتری را در اختیار داشته باشید. 
  1. این روزها رمز موفقیت همه‌ی کسب و کارها در راه اندازی و فعالیت به صورت آنلاین است و هیچ کسب و کاری را نمی‌بینید که بدون این مزیت به پیشرفت و موفقیت زیادی رسیده باشد. روش‌های فعالیت در حوزه آنلاین برای کسب و کارهای مختلف متفاوت است. شما می‌دانید بهترین روش‌ها‌ برای ادامه کسب و کارتان به صورت آنلاین چه هستند؟  
  1. با کسب مهارت‌های مدیریتی در کنار شغل دکوراسیون، فرصت‌های شغلی بهتر و بیشتر خواهید داشت، در واقع با شرکت در این دوره ها ، ایده‌های کسب و کار زیادی به ذهن‌تان خطور می‌کند و شما می‌توانید از همه آنها در زمینه شغل فعلی‌تان یعنی دکوراسیون و طراحی داخلی استفاده کنید. 
  1. شما برندسازی و شبکه‌سازی با شرکت‌های دیگر را یاد می‌گیرید و به واسطه این شبکه‌سازی ها و برندسازی‌ها افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا می‌شوند و هر چه در ذهن مخاطب تصویر بهتری داشته باشید، آن وقت شما اولین برند در زمینه دکوراسیون می‌شوید که افراد و شرکت های مختلف ترجیح می‌دهند دکوراسیون و طراحی داخلی‌شان را به شما بسپارند که هم در زمینه‌های مدیریتی و هم در زمینه دکوراسیون حرفه‌ای هستید و مهارت دارید. 
  1. در این دوره آموزش می‌بینید که چطور از آخرین تحولات و سیاست‌های موجود به نفع خود و برای رونق کسب و کارتان استفاده کنید. 
  1. بازاریابی بین المللی را یاد می‌گیرید و می‌توانید با کشورهای مختلف در ارتباط باشید و کسب و کارتان را بین المللی کنید.  
  1. نحوه قیمت گذاری و ارائه خدمات‌تان به مشتری ها را یاد می‌گیرید و آموزش می‌بینید که چطور با آن‌ها رفتار کنید و مهارت‌های ارتباطی‌تان را ارزیابی و تقویت نمایید.

 

سرفصل های مدیریت حرفه ای کسب و کار mba + طراحی معماری و دکوراسیون داخلی

 

چیدمان
 Revit
بیزینس پلن و بیزینس مدل
 سفری از کارآفرینی به کارمندی
راه اندازی قدم به قدم کسب و کار آنلاین
طراحی فضاهای داخلی تجاری
لجستیک و مدیریت زنجیره تامین
مبانی هنرهای تجسمی
رنگ و نور
اتوکد
اتوکد دو بعدی
پرسپکتیو ، اسکیس و پرزانته
طراحی آشپزخانه مدرن و کلاسیک با اسکچ آپ
آموزش نرم افزار اسکچ اپ (sketch up) و آموزش وی ری (v-ray)   
نرم افزار لومیون
مدیریت خلاقیت
 بازاریابی در دکوراسیون داخلی
کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید
زبان بدن و استایل ظاهری
برندسازی شخصی
موفقیت در کسب و کار
استراتژی اقیانوس آبی
سبک شناسی
 مواد ومصالح
بازار  و بازارسازی
زبان بدن و رفتارشناسی

 

 

استعلام اعتبار آموزشگاه دانش پژوهان عالی قاپو

  •  دانش پژوهان یک موسسه مجاز وزرات علوم تحقیقات و فناوری است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت وزرات علوم تحقیقات و فناوری) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

  • برای استعلام مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی شعبه دانش پژوهان عالی قاپو بر روی این لینک (سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی) کلیک کنید.

  • دانش پژوهان عالی قاپو دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

 

ضمانت نامه دوره مدیریت کسب و کار + دوره طراحی دکوراسیون داخلی

جلسات دوره

  • دوره ی مبانی هنرهای تجسمی

  • پرسپکتیو ، اسکیس و پرزانته

  • سبک شناسی

  • مواد و مصالح

  • رنگ و نور

  • دوره ی چیدمان

  • نقشه کشی اتوکد

  • نرم افزار رویت

  • اسکچ آپ و وی ری

  • طراحی فضاهای داخلی تجاری

  • بازاریابی در دکوراسیون داخلی

  • زبان بدن

  • زبان بدن و استایل ظاهری

  • برندسازی شخصی

  • بازار و بازار سازی

  • بیزینس پلن و بیزینس مدل نویسی

  • بازار و بازار سازی

  • موفقیت در کسب و کار

  • لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

  • مدیریت خلاقیت و ایده پروری

  • استراتژی اقیانوس آبی

  • راه اندازی قدم به قدم کسب و کار آنلاین

  • سفری از کارمندی به کارآفرینی

  • اتوکد 2 بعدی

  • طراحی اشپزخانه مدرن و کلاسیک با اسکچ اپ

  • آئین نامه آموزشی دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار mba + طراحی معماری و دکوراسیون داخلی

  • 1-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : چرا لجستیک در دنیای کسب و کار اهمیت دارد
  • 2-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : مبنای رشد اقتصادی کشور سنگاپور
  • 3-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : لجستیک چگونه می تواند در یک سازمان شکل بگیرد
  • 4-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : تعریف لجستیک
  • 5-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : آشنایی با جنبه های مختلف لجستیک
  • 6-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : تعریف و بخش بندی های زنجیره تامین
  • 7-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : قانون طلایی دمینگ، حرف حساب لجستیک و دلیل جذابیت لجستیک برای کسب و کارها
  • 8-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : مسائل مرتبط با لجستیک و زنجیره تامین (بخش اول)
  • 9-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : مسائل مرتبط با لجستیک و زنجیره تامین (بخش دوم)
  • 10-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : مسائل مرتبط با لجستیک و زنجیره تامین (بخش سوم)
  • 11-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : مسائل مرتبط با لجستیک و زنجیره تامین (بخش چهارم)
  • 12-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : سطوح تولید مناسب، انتظار و زمان های تاخیر
  • 13-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : جا به جایی ها و حمل و نقل، تولید نادرست و فرآیند های نادرست، موجودی
  • 14-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : محصولات ناقص و ضایعات
  • 15-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : نقش و جایگاه لجستیک در ساختار سازمانی
  • 16-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : اقدامات قبل از استفاده از ERP
  • 17-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : مدیریت بهره ور براساس ERP
  • 18-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : مزایای یکپارچه سازی در لجستیک
  • 19-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : فرآیند یکپارچه سازی در لجستیک
  • 20-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : جهانی سازی، کاهش تعداد تامین کنندگان، تمرکز بر روی مالکیت
  • 21-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : برون سپاری، تولید تعویقی
  • 22-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : حمل و نقل بین کشتی، دراپ شینگ، انبار گردانی، تحویل مستقیم، VMI
  • 23-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : CFPR، مسائل گرایش سبز
  • 25-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : استراتژی لجستیکی ناب و چابک
  • 24-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : معیار های تعیین کننده در انتخاب استراتژی های لجستیک
  • 26-دوره لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین : موردکاوی شرکت وال مات